tisdag 24 augusti 2010

Dax att börja laga mat igen

En del pizzor har det blivit...
Har blivit en hel del hämtamat de sista veckorna... Nu är det dax att ta tag i matlagningen igen. Frysen är tom, och jag är trött på take away. Packade upp mina fina födelsedagspresenter, och blev riktigt sugen på att börja exprimentera i köket igen. Har en massa nya roliga oljor och balsamico, samt äntligen kan jag baka med en riktig kavel (istället för att använda en gammal flaska) och nya muffinsformar som jag skall provbaka med snarast!

Så från och med imorgon ska det börjas laga mat igen. Tänkte ge mig på pannkaksrullen på sidan 36, och om jag hinner ska jag även fylla på frysen med lite goda ost- och skink gifflar på sidan 48, som är suveräna mellanmålsbullar.

Ikväll ska jag dock fortsätta att ta det lungt och gosa med lilla Svea!


Olivolja med vit tryffelsmak, fikonbalsamico, olivolja...








En trött Svea












En glad tjej












Redan trött på alla foton som tas på henne...

1 kommentar:

  1. Härliga bilder och lycka till med att fylla frysen!

    SvaraRadera