torsdag 24 november 2011

Konferensmingel med mitt Lägerprojekt!

Min Lägerhandbok!

Igår var jag i Stockholm på en Allmänna Arvsfonden konferens. Konferensen innebar att Arvsfonden berättade om sin organisation, delade ut priser i olika kategorier, mingel, god lunch och workshops på eftermiddagen.

Jag presenterade mitt Lägerprojekt för min handledare som nu börjar bli klart. En lägerhandbok, en inspirationsfilm och en massagefilm samt en lägerhemsida med en massa matnyttigt för alla som jobbar med barn och ungdomar. Tjohoo!

På tisdag den 29 nov är det filmpremiär av filmerna på Bio Roy, Avenyn. Då är det först mingel med snittar och bubbel innan filmvisningen. Och givetvis kommer röda mattan vara utrullad :)

Alla som jobbar med barn och ungdomar och på något sätt är involverade i att anordna läger är hjärtligt välkomna på filmpremiären som är mellan kl 18.00-20.00. Maila mig om du vill komma!

Klicka på länken nedan, så kan du se en liten trailer av inspirationslägerfilmen. Och vill du veta mer om projektet eller kanske till och med köpa min fantastiska lägerhandbok så gå in på hemsidan http://www.lagerliv.nu/ 

Lägerfilmstrailer:
Klicka på länken http://ge.tt/9vnbrFA?c
Tag download trailer och därefter öppna. Färdigt!

Dagen var jättetrevlig ,och till lunch bjöds det på svartvinbärsglaserad kyckling med honungscreme fraich och quinoasallad med rödlök, syrad kål och broccoli. För att inte tala om kakbuffén på eftermiddagen som innehöll ALLT...

God lunch med kyckling och qinoasallad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar