lördag 31 december 2011

År 2011 i bilder

Idag är det sista dagen på år 2011! Det är med andra ord dax att göra en återblick på det gångna året. Jag har gjort det i form av ett litet bildspel när nedan :)

Det är mycket som har hänt år 2011, och jag hoppas att år 2012 blir ett minst lika roligt och händelserikt år.

Sist men inte minst vill jag önska alla ett riktigt

Gott Nytt År!

Recepten på alla maträtterna nedan hittar du här på bloggen. Det finns för övrigt ingen kronologisk ordning bland bilderna...

Svea åker karusell på Liseberg

Svea fyller ett år och det firas med tårta för gästerna och fruktsallad till 1-åringen

Slapp i stugan

Och ännu mera slappande

Svea och Martin tar en höstpromenad vid havet

Jag blir färdig med mitt lägerprojekt! En lägerhandbok, två lägerfilmer och en hemsida. Puh!

Det lagas myustig köttgryta

Svea krattar löv i vår nya trädgård

Grillspett med klyftpotats

En för stor ungspannkaka i en för liten form

Brödbakning

Härlig sommarpastasallad

Svea badar balja vid stugan

Jordgubbscheescake!

Jag är på matmarknad i Nice


Snabb, god och enkel fiskgratäng

Svea utforskar alla sina smaklökar

Ännu mer brödbak

Mumsiga hemmagjorda mannafrutti till mellanmål


Fredagsmys med grönskasdipp

Det ska synas att man har ätit!

Kakbak

Svampplockning

Svea som pepparkaksgumma på Lucia
Svea klär granen, och därefter försöker hon äta upp allt pynt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar