måndag 19 juli 2010

Födelsedag i Köpenhamn!

I helgen har vi firat min födelsedag i Köpenhamn! Så himla trevligt!  Bara att äta hotellfrukost är ju halva möjet med att bo på hotell. Min födelsedagsfrukost syns ovan.  



 Givetvis måste man ta seden dit man kommer, och i Danmark äter man wienerbröd, typ alltid. Så det var bara att hugga in i första wienerbrödet redan vid frukostbuffén :)

Vädret var kanon hela helgen, och vi hann med både en heldagsshopping (jag körde en 6 h shoppingtur i totalt platta skor, kanske det dummaste jag kunde välja att ha på fötterna om jag ska göra en utvärdering i efterhand), en dag på Tivoli (utan att verken dricka öl eller åka karuseller) och lite strandhäng vid en fin strand lite utanför Köpenhamn.


En otroligt ,yckad helg med andra ord!


Blev till och med ett dopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar